REKLAMACJA DOSTAWY

Jeśli Twój produkt został uszkodzony podczas transportu lub jest niezgodny z zamówieniem, prosimy o poinformowanie nas o tym drogą mailową w ciągu 48 godzin od dostawy.

Prosimy o przesłanie nam mailem zdjęcia paczki (z widoczną etykietą) oraz otrzymanego produktu, na którym wyraźnie widać uszkodzenie.

Twoja reklamacja będzie traktowana priorytetowo i serdecznie przepraszamy za niedogodności.

ODSTĄPIENIE OD ZAKUPU

Możesz odstąpić od zakupu w ciągu 14 dni od dostawy. Masz możliwość zwrotu zakupionych rzeczy z prawem do wymiany na inny produkt lub zwrotu pieniędzy za zakupiony towar.

Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.

W ciągu 14 dni od dostawy, wypełnij formularz zwrotu lub wymiany (odpowiednie linki znajdziesz poniżej) lub poinformuj nas e-mailem o chęci odstąpienia od zakupu.

W przypadku zamiany produktu należy wypełnić: http://bit.ly/VIGOSHOP_wymiana

W przypadku zwrotu należy wypełnić: http://bit.ly/Vigoshop_zwrot

Od razu po przesłaniu formularza, otrzymasz na maila potwierdzenie z kodem reklamacyjnym, który należy napisać na przesyłce wraz z Twoimi danymi. Jeśli nie otrzymałeś/-aś kodu, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową.

Przed odesłaniem do nas produktu, koniecznie upewnij się, że rzeczywiście kupiłeś/-aś go w naszym sklepie internetowym.  Aby to zrobić, sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub fakturę zakupu, którą również otrzymałeś/-aś pocztą elektroniczną. Jeśli wyślesz produkt, który nie jest nasz, nie odpowiadamy za Twój błąd i nie zwrócimy paczki.

Masz 14 dni od powiadomienia nas o chęci zwrotu (drogą mailową lub za pomocą formularza reklamacyjnego) na odesłanie produktu na poniższy adres:

HS PLUS, Magazyn przeładunkowy, GLS Poland, ul. Paprotna 10, 51-117 Wrocław.

Radzimy wysłać produkt listem poleconym z potwierdzeniem wysyłki. W przypadku zagubienia paczki nadal będziemy w stanie rozpatrzyć Twoją reklamację na podstawie dowodu nadania przesyłki.

Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Jak tylko dział reklamacji otrzyma Twoją przesyłkę, nowy produkt będzie wysłany w ramach wymiany lub wartość zakupu zostanie zwrócona na Twoje konto w ciągu 8 dni roboczych.

Lista produktów, dla których odstąpienie od zakupu jest ograniczone lub niemożliwe:

  • Środki czyszczące, pasty polerskie itp.: produkty te można zwrócić tylko wtedy, gdy folia ochronna/plomba nie została zerwana lub jeśli nie zostały jeszcze otwarte i użyte.
  • Stroje kąpielowe, bielizna, produkty kosmetyczne: ze względów higienicznych nie można zwracać strojów kąpielowych, bielizny i produktów kosmetycznych.
  • E-booki: z uwagi na fakt, że e-booki są uznawane za własność intelektualną i w związku z tym nie jest możliwy ich zwrot w formie materialnej (można je pobrać lub skopiować), nie można ich zwrócić ani uzyskać za nie zwrotu pieniędzy. Korzystanie z e-booka skutkuje zrzeczeniem się prawa do odstąpienia od zakupu.
  • Zestawy, komplety: częściowy zwrot pojedynczych produktów wchodzących w skład zestawu nie jest możliwy. Wszelkie roszczenia dotyczące zestawów Mystery Box zostaną rozpatrzone i rozstrzygnięte wyłącznie w przypadku zwrotu całej zawartości pudełka.
  • Prezenty: nie jest możliwe odstąpienie od zakupu produktów otrzymanych w prezencie.

TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.

WYMIANA W RAMACH GWARANCJI

Jeśli produkt jest zepsuty lub nie działa prawidłowo, możesz skorzystać z 2-letniej gwarancji, którą objęte są wszystkie urządzenia elektroniczne w naszym sklepie.

Gwarancja nie ma zastosowania w przypadku:

– fizycznych uszkodzeń produktu;

– zużycia przedmiotu wynikającego z normalnego użytkowania;

– wad, które powstały w wyniku niewłaściwego, nieodpowiedniego lub niedbałego użytkowania produktu.

Przedmiot, który chcesz zwrócić, nie może być uszkodzony, musi być odesłany w oryginalnym i nieuszkodzonym opakowaniu wraz z całym dostarczonym wyposażeniem. W przeciwnym razie roszczenie zostanie odrzucone lub tylko częściowo rozpatrzone.

Wypełnij formularz wymiany pod poniższym linkiem lub poinformuj nas drogą mailową o chęci skorzystania z gwarancji.

W przypadku wymiany w ramach gwarancji wypełnij: http://bit.ly/VIGOSHOP_wymiana

Od razu po przesłaniu formularza, otrzymasz na maila potwierdzenie z kodem reklamacyjnym, który należy napisać na przesyłce wraz z Twoimi danymi. Jeśli nie otrzymałeś/-aś kodu, prosimy o skontaktowanie się z nami drogą mailową.

Przed odesłaniem do nas produktu, koniecznie upewnij się, że rzeczywiście kupiłeś/-aś go w naszym sklepie internetowym.  Aby to zrobić, sprawdź wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia lub fakturę zakupu, którą również otrzymałeś/-aś pocztą elektroniczną. Jeśli wyślesz produkt, który nie jest nasz, nie odpowiadamy za Twój błąd i nie zwrócimy paczki.

Masz 14 dni od powiadomienia nas o chęci skorzystania z gwarancji (drogą mailową lub za pomocą formularza reklamacyjnego) na odesłanie produktu na poniższy adres:

HS PLUS, Magazyn przeładunkowy, GLS Poland, ul. Paprotna 10, 51-117 Wrocław.

Radzimy wysłać produkt listem poleconym z potwierdzeniem wysyłki. W przypadku zagubienia paczki nadal będziemy w stanie rozpatrzyć Twoją reklamację na podstawie dowodu nadania przesyłki.

Koszt wysyłki leży po stronie nadawcy, nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych.

Jak tylko dział reklamacji otrzyma Twoją przesyłkę, nowy produkt będzie wysłany w ramach gwarancji w ciągu 8 dni roboczych.

TYLKO WNIOSKI SPEŁNIAJĄCE WSZYSTKIE POWYŻSZE WARUNKI ZOSTANĄ ROZPATRZONE POZYTYWNIE.